Gå til innhold

****MARIANNE75?!?!?!?!?!*****

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du! Orket ikke lete frem tråden vår jeg..lat,jada..

Hvordan har termindagen vært da? Venter du fælt n eller? Uansett hvordan man ser på det så er det garantert en baby som kommer i løpet av to uker:) Jenny har jo rukket å bli stor jente før babyen din kommer. Tenk hun er 4 mnd og en uke!! Vi har begynt med risgrøt og det er godt!! Vi tar det forsiktig i begynnelsen..men gradvis opptrapping til full posjon med grøt. Nå spiser hun opp 2 toppa ts (ublandet) med grøt og kunne sikkert spist mer, men jeg vil ta det sakte..

Er veldog spent på å få høre fødselshistorien din:) Så nå må du bare dra av sted for å føde altså! ! Skal bli koselig å få møte denne krabaten også.. For vi har liksom havnet på ulike treff vi siden jeg er ferdig med å føde for en stund siden, mens du har ventet helt til disse dager.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til med fødselen og den første tiden med lille babyen. Det eneste rådet jeg har å komme med i forhold til fødselen er: prøv å ha et åpent sinn og ikke forvent for mye.. Ta det som det kommer og lytt til kroppen..det er vannvittig hvordan man skjønner og kjenner kroppen sin etter et svangerskap og i forbindelse med fødselen..Håper du får en fin fødselsopplevelse:)

Klem fra jenny og meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter dette jeg kab, så kanskje Marianne ser det..

Skrevet

Hei, begge to (eller alle tre :-)

Her skjer det intet i dag heller, men humøret er ikke så på bånn som i går heldigvis. Har hatt siste akupunktør time i dag, og hun sa hun satte alle kluter til... Vi får se om det skjer noe i natt eller noe da..

I går hovnet jeg plutselig veldig opp i fingrene, og i tillegg til bekkenløsnig etc. som gjør at jeg ikke orker bevege meg alt for mye, er det klart jeg er litt utålmodig.. Stort sett har jeg allikevel en avtale for lunsj eller noe hver dag slik at dagene ikke blir helt uendelige..

Litt rart at natt til mandag og tirsdag så var det masse sterke kynnere, og etter det har det vært helt rolig. Kjedelig. Jeg var skikkelig optimist der et par dager.. Men nå er jeg forsåvidt ganske innstilt på at jeg bare må få denne helgen til å gå, også håpe at det viser seg på mandagens Ahus kontroll at jeg er så moden at de vil gi babyen et lite puff ut i verden. I følge fastlegen var de mer liberale med å sette igang når det nærmet seg heligdager. Færre på vakt da kanskje? På en måte er det jo best å la babyen og kroppen bestemme, men jeg har på følelsen at jeg uansett må bli satt igang siden både mamma og svigermor ble det og "man" sier dette kan ha betydning, så hvorfor ikke mandag så får jeg kose meg hjemme i påsken?

Så Jenny er på grøt alt, og jeg har ikke født! Du har blitt en dreven mamma nå, kab, mens jeg snart får en nyfødt unge i armene som jeg ikke vil skjønne opp og ned på! Det blir kjemperart, men sikkert mye kos. Der er jo du litt heldigere, Ninni, som har erfaring og bare kan kose deg, såfremt alt går bra med amming, soving og sånn da, det varierer jo fra baby til baby har jeg skjønt.

Jeg håper jeg snart kommer med en fødselshistorie til dere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...