Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cheroxene er klamme og vinterskoene for varme, høstskoene for små.

 

Må kjøpe nye nå, men er ikke joggesko litt for tynne og kalde? Vet ikke om jeg gidder kjøpe mellomløsning for så kort tid før våren er her skikkelig.

 

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker joggesko. Det er varmt nok for meg så hvorfor skulle det ikke være varmt nok for barna?

Skrevet

Har kjøpt joggesko i en str større, og har et par ekstra sokker oppi de nå. Da er de ikke klamme, men ikke fpr kalde, og de varer bitte litt lenger:-)

Skrevet

Kjøpt nye joggesko i dag. Tror ikke det blir for kaldt. Cherrox og vintersko er ihvertfall alt for varmt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...