Gå til innhold

Jeg blir bare så drittlei noen ganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ungen ikke vil hverken spise eller sove,og endelig har sovnet,våkner etter bare en time og vrææææler!

Blir så leeeeeeeeeeeiiiiiiiiii av og til!!!!!!!!!

Noen fler som blir drittlei sine egne unger innimellom???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mareritt kanskje? Bysse og kose, kanskje legge deg litt sammen med babyen?...

Klart man blir lei innimellom, spes når man begynner å bli trøtt selv.. Få det ut her i stedet for på babyen du;)

Skrevet

Skjønner ikke hva du prater om altså!!?? (I-R-O-N-I)

Jo av og til så føles det ikke som om det er noe som er greit og enkelt! Har dere tenner på gang??

Skrevet

signerer denne... men som anonym dessverre...

Skrevet

Aner ikke hva det er,men har blitt så urolig på kveld/natt i det siste....er 4,5 mnd.

Når jeg endelig tror jeg skal få slappet av litt,starter hun opp...

HI

Skrevet

Vi hadde det sånn rundt den alderen vi også, hvis det er noen trøst. En periode har vi visst nå også, nå er hun 9 mnd. Tror det bare er sånn for det skjer så mye utviklingsmessig i den alderen. Men det gikk over her når hun fikk begynt ordentlig med fast føde og det kom to tenner.

Nå er det et glass vin og Frustrerte Fruer her!!

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg hadde det også sånn. Han var4/5 mnd, og helt "umulig" på kvelden. Var kjempeurolig-fikk ikke roa han til å sove. Kunne holde på i 2-3 timer hver kveld, gjerne mer. Noen ganger ga jeg opp, og tok han opp igjen.. Utrolig slitsomt. MEN, etter jeg innførte grøt, blei det plutselig ikke sånn lenger. Nå roer han seg mye lettere, og sover hele natten gjennom, fra 20-8 ca :)

Skrevet

De som påstår de aldri har tenkt den tanken (å være drittlei ungen) lyver :)

Skrevet

Oh yeah!

SKIKKELIG møkka lei.

Gleder meg vilt og hemningsløst til DDE konsert på fredag, så kan noen andre høre på grining og mas en kveld, mens mamma avreagerer, rairai! Hehe..

Skrevet

ja, etter lite søvn blir jeg det, spesielt når pappa'n er på reisejobb. uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet, men han får så mye omsorg at jeg må få lov å klage litt oxo ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...