mille80 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 I tillegg til alle disse andre vondtene og syte-klage tingene har jeg i nesten hele dag gått med smerter som ligner hold.. Flere som har/har hatt dette? Lurer på om det kommer til å forsvinne liksom, eller om det er en ny "plage".. 3 uker til termin nå, ikke lyst på flere vondter jeg:)
xena98 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Får det når jeg går tur (bare på høyre siden), og særlig hvis jeg går for fort... Men har ikke hatt det gjennom en dag tror jeg? Det presser så mye i alle kanter og bauger om dagen, at klarer ikke helt å skille det fra hverandre jeg:-)
ifie Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jeg også!! Har problemer med å venne meg til å måtte gå sakte, så jeg får ofte hold når jeg er ute og går. Bare på høyre side. Går over når jeg roer helt ned, da.
jordbærsjokolade Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har de "hold" smertene, men jeg tror egentlig det er ligamentsmerter, de leddbåndene som strekker så fælt på seg når livmoren vokser! Det sier akupunktøren min i hverfall:)
jordbærsjokolade Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Bare på høyre side her også når jeg tenker etter!
xena98 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Det trodde legen min også at det var...så merkelig at vi alle kjenner det på høyre side??? eller kanskje tilfeldig,,,
jordbærsjokolade Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg skal til akupunktur på Tordag igjen, da skal jeg spørre om ligamentsmertene kun er på den høyre siden...men det høres jo veeeldig rart ut da, vi har vel ligamenter på begge sidene vil jeg tro:)
bugs Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Heia! Jeg har det på venstre side, ikke på høyer i det hele tatt!!! Og innimellom kommer det samtidig med kynnere, hurra! Snakk om masse på gang! Det kommer typisk når jeg går fort eller stresser, så det er vel bare å la være å stresse da 24 dager igjen til termin!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 jeg får det på venstre side når jeg går tur. ikke noe behagelig. har 9 dager igjen til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå