Gå til innhold

Planer for påska da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så store planer, men håper vi får tatt en liten hyttetur... Får håpe på bra vær, men tror påska er ei uke for sent i forhold til det i år.... Skikkelig knall vær om dagen!!!!! :-) Får nyte det så lenge det varer vi som er hjemme alikevel om dagen... ;-)

Annonse

Her blir det stille og rolig, kanskje en tur på hytta til svigers. Også skal jeg ha lillebroren min på overnatting fra torsdag til søndag, så da må vi nok ta en dagstur på fjellet og grille litt. Ellers så får vi håpe på mykji varme på terassen :o)

Vi skal ha friiii! :o)

Har vært litt mye i det siste for oss, så i påsken har vi bestemt at vi skal gjøre "ingenting". Dagene kommer helt sikkert til å fly allikevel, vi er jo så sosiale, så vi klarer vel ikke å sitte hjemme hele påsken. Fra lørdag til mandag har vi besøk av søsteren min med mann og barn, mandag til onsdag er svigerbroren min her og fra lørdag til søndag er søsteren min her igjen. Og innimellom der så har vi vel noen venner vi skal treffe... Men det er bare koselige ting vi skal gjøre! Og jeg har "bestilt" masse god mat vi skal spise! Og så har jeg også bestilt sol da, selvfølgelig!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...