Gå til innhold

Planer for påska da?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Vi skal være litt hjemme, litt på hytta, og en harrytur til Sverige:) Håper på sol og varme, men her i Midt-Norge meldte de ikke særlig bra fra torsdag av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så store planer, men håper vi får tatt en liten hyttetur... Får håpe på bra vær, men tror påska er ei uke for sent i forhold til det i år.... Skikkelig knall vær om dagen!!!!! :-) Får nyte det så lenge det varer vi som er hjemme alikevel om dagen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal pusse opp badet og rive en vegg i gangen i påska vi...jippi.. Skal male listene på kjøkkenet og taket der, men håper vi blir fort ferdig slik at vi får slappet av litt. Tar kanskje en harrytur på vogna i Sverige:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir nok bare hjemme i påska regner jeg med, reiser til Kypros 2. påskedag da, så da er det godt å være hjemme å pakke og sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i Barnedåp i Finnmark.. Jihaa... :/ Her som det er meldt så fint vær i påsken.... (Østlandet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke streike i Sverige da? Så noe på nyhetene i går om det....

 

Vi har ingen planer. Får ta det som det kommer.Nyte været

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal besøke mamma og pappa på ei hytte i Bø i Telemark, mest sannsynlig tar vi en dagstur(kun to timers kjøring). Ellers skal vi sette ut hagemøblene på terrassen og sole og kose oss!

 

Og jeg skal rette heldagsprøver i norsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det stille og rolig, kanskje en tur på hytta til svigers. Også skal jeg ha lillebroren min på overnatting fra torsdag til søndag, så da må vi nok ta en dagstur på fjellet og grille litt. Ellers så får vi håpe på mykji varme på terassen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til hytta i Åre på søndag og blir der hele uka :o) Niklas drar allerede på fredag sammen med foreldra til samboer, vi skal faktisk ha barnefri i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber hele påsken, så jeg og snuppa tar oss vel en tur på hytta sammen med mamma og pappa. Ellers blir det å komme oss mer i orden og sette ut hagemøbler og kose oss i sola!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha friiii! :o)

Har vært litt mye i det siste for oss, så i påsken har vi bestemt at vi skal gjøre "ingenting". Dagene kommer helt sikkert til å fly allikevel, vi er jo så sosiale, så vi klarer vel ikke å sitte hjemme hele påsken. Fra lørdag til mandag har vi besøk av søsteren min med mann og barn, mandag til onsdag er svigerbroren min her og fra lørdag til søndag er søsteren min her igjen. Og innimellom der så har vi vel noen venner vi skal treffe... Men det er bare koselige ting vi skal gjøre! Og jeg har "bestilt" masse god mat vi skal spise! Og så har jeg også bestilt sol da, selvfølgelig!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...