phantomet Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Phantom-mannen har vært borte i kveld. Imorgen tidlig skal jeg stable fire unger inn i bilen, slik at vi kan kjøre phantom-mannen til flytoget for han må rekke et tidlig tog på Gardermoen.. Han reiser bort med jobben. Da er det phantomet som får hale en trøtt Måke rundt på skole og barnehage for å levere tre unger. Idet han kommer inn døren hører jeg at han snakker i mobiltelefonen, så jeg forstyrrer ikke. Det varer og rekker... Nå har han pratet i 1 time mens jeg har sittet alene i stuen...og så skjønte jeg hvem han snakker med...ekskona. Fin måte å feire bryllupsdagen igrunnen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Dritt og dumt på en gang! Men jeg sender deg en god klem - uansett om han prater med henne så er det deg han lever sammen med:-) Hun brukte opp sine muligheter for 100 år siden og du er best!!! Jeg er spent på Seks som oss ikveld.......spent spent spent........tenk om jeg får se søsteren min!!! Hold meg i hånden phantomet, sånn i sjelen......vi trenger det begge to:-)) Klem klem
Maud Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Uff da, stakkars deg. Det er bra dere hadde det fint i går, da tåler du det kanskje. Dumme Phantom-mannen, han burde allikevel skjønne at det er deg han skal bruke tid på i dag. En time i telefonen, det kan vel ikke være nødvendig?
tufsemor Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 sol og varme(ja,ja...skygge for deg,da:) ), vin og pepsi max, gulerøtter og dipp, ost og kjeks, kari bremnes og god bok, film og popcorn, sandstrand og bølgeskvulp, hunder og unger, plirende øyne og ertende smil......fiiine, fine ting å tenke på i stunder som dette.....
phantomet Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 Vel...han legger da på etterhvert. Så jeg spør hva som var så viktig å snakke om så lenge ikveld, Han hadde ikke noe svar på det. De snakket sammen igår også. Det er fint at de har god kommunikasjon, men det finnes en tid for alt. Og ikke før har han lagt på så banker det på døren. Jeg sitter fremdeles alene i stuen, for nå sitter phantom-mannen på kjøkkenet med svigers. Han har som vanlig krevd sin plass og oppmerksomhet, og phantom-mannen stiller villig opp.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Hrmf.........altså, NÅ får mannen ta seg sammen og prioritere rett! Hils ham fra meg og si at jeg er spent på å høre hva han har overrasket med idag;-)) Hrmf....................og grrrrr.........for deg min venn, som fortjener at han bærer deg på gullstol!!!!!!!
Tiggywinkle Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Uff og uff. Det er er her jeg pleier å trampe litt ekstra hardt når jeg går, smelle med noen dører, slamre noen skuffer og bråke såpass mye at han skjønner jeg trenger ham....istedet for bare å si rett ut at nå må han prioritere meg....:-) Håper dere får litt tid til kos resten av kvelden.
Karomamma Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 Å, det var dumt! Tenkte å gratulere deg på riktig dag nå, men du vil kanskje ikke ha gratulasjon...? En klem får du i hvert fall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå