Gå til innhold

Vekten81


lenetk fikk en skjønn gutt

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Nå har jeg sittet å lest litt, og fant derfor ut at du også er fra Ålesund. Da er vi ivertfall tre her inne ikl. majaminpiraja!

 

Å du, verden e slettes ikke stor - for jeg kjenner Gro også. Vi går på barselstreff sammen. Hvis d e samme Gro med sin Lucas Aleksander (vet ik om d skrives sånn...).

Tror kanskje jeg har møtt dere noen ganger på cafe deli på moa syd...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Så arti.. Sikkert samme Gro ja.. Når kom gutten din til verden da? Hannah ble født 9 Juli :-) Om du mente du har møtt meg sammens med Gro du mente? Det stemmer ikke for jeg har ikke vært sammens med Gro før i går når vi møttest hjemme hos henne.

Kjekt å treffe på flere fra Ålebyen her inne :) Hvem vet...kanskje vi kjenner hverandre..hehe...verden er ikke stor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.Men jeg vet at jeg har møtt deg ute på trilletur ivertfall...d ser jeg når jeg såg bildene dine.

Gutten min ble født 5. juli...KS så var på shuset når dere var der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett deg på helsestasjon å trilleturer :) Tror vi bor ganske nært :) Veldig søt gutt du har.. Begynt å bevege masse på seg han da? Hannah går for det meste bakover enda, men begynner å gå opp på alle fire nå så regner med det ikke er så lenge til vi har en liten krabber..hehe.. Er du i fra ålesund eller har du flyttet hit? Jeg kommer fra godøya, men samboeren min er oppvokst på lerstad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, jeg tror vi bor ganske nærme ja..

Ja Sebastian har vært en aktiv gutt siden han ble født egentlig. Lite søvn om dagen, gjør at han utvikler seg raskt. Han har reist seg nå, og har begynt å slippe seg. men da detter han rett på rompestumpen...har sååå lyst å gå.

Bare vent til snuppa di finner ut hvilken vei som er rett, da går d fort altså :)

 

Jeg er fra Skodje jeg, men sambo er fra Ålesund. Så sånn kom jeg hit. Vi bor forøvrig i Remvika, i det nye boligfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink gutten din er da :) Hannah kan gjerne ligge leeenge på golvet å bare pusle med en leke.. Helt greit det, håper det fortsette sånn hun kanskje blir flink å leke seg litt alene når hun blir større :-)

Men regner med det blit travlere tider om ikke så lenge..hehe..

Har fått barnehageplass fra August... litt arti :) så da får hun flere å leke seg med

 

Vi bor rett ovenfor spjelkavik barneskole, firemannnsboligene som har komt den siste tiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki. Grattis med barnehageplass da...vi har også fått, men ikke i Ålesund kommune. Jeg søkte heldigvis i Skodje også, siden jeg mest sannsynlig skal jobber der fra høsten av.

OK, så d e der dåkke bor...ikke så lenge siden vi gikk tur forbi der. Fin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...