Superlis Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 var i stallen med tre av ungene,en i familien har hest og vi koser oss når vi er der. Fjortisjenta er i stallen flere ganger i uka,passer hesten og koser seg. Mellomgutt på åtte liker også og ri til storesøsters glede,lille Mort jubler hver gang han ser hesten,elsker og sitte på hesten!! Som sagt vi koste oss..så mye at mellomgutt som er veldig allergisk også mot hest måtte ha full pakke med medisiner, pleier ikke og reagere på at andre er i kontakt med dyr, bare når han selv er for mye sammen med de. Har ikke hjerte til og nekte han kontakt med dyr,kan vel ikke gjøre så mye så lenge det bare blir en sjelden gang..eller hva tror dere???
61-modell Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei, ja det var fantastiks sol her jeg var også, veldig bra.
61-modell Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Ha også vært i klubben "HEST ER BEST". Heldig med barn som like det. Min datter fikset ikke hest, men sånn er det.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Det hørtes ut som en fin fin dag! Klart det er trist for mellomfyr at han ikke kan leke med dyr i tide og utide, men jeg har heller ikke kunnet stoppe lillingen min alltid, og da er medisiner gode å ha, men jeg legger jo ikke opp til at han skal knusekose hver hund han ser på en måte :-) Det går så fint atte, alt med måte tenker jeg - både dyr og medisiner :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Er det ikke litt bra for han og å bli utsatt for hest? Jeg tenker at han da får bygget opp et immunforsvar mot hestebasseluskene som han reagerer på?? Men uansett må han jo få kose litt med dyr, medisiner er godt å ha:))
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 hei supermamma til bee:), jeg hadde lyst til å svare.... :-) Når det gjelder allergier så funker det ikke på den måten, det bare trigger og gjør vondt værre, men litt i ny og ne har gått helt fint her i huset. Men osteopati, homeopati, luropati og blifriskopati er verdt forsøket! skal ikke nåler også kunne hjelpe mot ulike allergier??? homeopatene har i alle fall triks som funker på det meste. egentlig burde det stå hilsen klatten på det siste her men... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå