♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Hvor får man kjøpt slike beger med grøtpulver som man bare blander varmt vann i? Noen som vet?? Er så kjekt ute på tur....
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Finnes det? Har aldri sett det jeg....bruker bare et gammelt barnemat glass, eller et avent-melkebeger(sånt som jeg fryser melk i) Men når hun skal ha større porsjoner, må jeg jo ha større glass også da....men så langt har jeg ikke tenkt ennå.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 De har sånne enkelt poser på meny her i allefall, en pose er ett måltid. Eller så får du kjøpt en sånn boks med 4 små posjonerings rom til å ha mme eller grøt pulver i:) også på meny her:)
to+en til! Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Der sa du noe... hmm.. syns å huske at jeg brukte det ute på tur når 3 åringen min var baby! Men ikke sett det denne gangen.
aprilspøk Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Småfolk hadde porsjonsbeger iallefall. Nestle har porsjonsposer, men da må du jo ha noe å ha det oppi. Kjøpes på meny, obs, ica..
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #6 Skrevet 28. mars 2007 Jeg lurte også på dette og tok kontakt med Småfolk. Det viste seg at dette gikk ut av produksjon i september i fjor
2nj♥ Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 Hei. Husker vi hadde til Trym da vi var I Dubai. Kjøpte på Meny:) Det var Småfolkbeger. Veldig kjekt. Men vet ikke om de fortsatt finnes for jeg har ikke vært i de hyllene på LENGE
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2007 Var det jeg mente jeg så dere hadde, 2nj. Jeg få ta en sjekk i butikkene. Men evt poser er jo bedre enn å dra med seg hele pakken.... takk for svar alle sammen =)
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #9 Skrevet 28. mars 2007 Mener en pose koster ca 7-8 kroner, og da kan man jo nesten kjøpe en hel pakke...Skal man ha mer enn 3 porsjoner, så vil jo det lønne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå