julisol Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Fikk plutselig rødt utslett på hele magen i kveld. Ikke noe annet sted på kroppen, og det klør ikke. Har ikke brukt nytt vaskemiddel eller spist noe nytt.. Noen som vet hva det kan være?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har hatt et utslett på magen nå i ca 5 dager! Det klør ikke hos meg heller, og er små tette røde "knupper" kun på magen. Har heller ikke spist noe utenom det vanlige
maren blir storesøster `23.07` Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 hei Det kan være svangerskapsutslett, jeg har det men det klør en del hos meg, begynte med bare rødprikkette hud.
soli79 Skrevet 28. mars 2007 #4 Skrevet 28. mars 2007 Begynner å få det jeg og. Hadde det i sist svangerskap også, bryst, mage og rygg. Undersøkte litt da, om det var noe jeg kunne ha på for å få det bort, men fikk ingen gode råd. Så vi må nok bare leve med det til babyene er ute. Det forsvant iværtfall kjapt sist etter fødselsen, bare snakk om få dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå