Gå til innhold

barn som ikke krabber...


TuvaSKATT

Anbefalte innlegg

Tvua bare åler seg fram, med en arm og et bein på en måte..

Hvordan er det da, skal man prøve å lære de og krabbe eller bare la de holde på? syns jeg har hørt noe om at det er bra å krabbe for koordinasjonen mellom hjernehalvdelene eller.no?

 

hun sitter ikke selv enda forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn er veldig forskjellige på den fronten der:) Jeg har hørt at utviklingen går sånn at færre og færre krabber. Om det stemmer vet jeg ikke. Sanna på snart 6 krabba ikke, og hun har ingen motoriske problemer, og er høyst oppegående ;) Tror ikke du renger å bekymre deg for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere babyer som ikke kan hverken sitte eller krabbe.

Tror ikke man skal gjøre noe med det.

Som regel var en av foreldrene sent ute til sånt, hun ene i barselgruppa mi gikk ikke føre hun var 18mnd og hun er normal. Så noen krabber ikke i det hele tatt føre de går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det blir lettere å krabbe når hun sitter selv..? hun er født i aug da, så vi er 1 mnd bak dere.. :)

er redd for ryggen jeg, så hun sitter nesten ikke. bare mens hun spiser..

 

joda.... retter seg nok.... er vel en av de lettere hysteriske førstegangsmødrene;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten krabber ikke... Og jeg "gidder ikke" trene det med ham heller, jeg tenker at det får han finne ut av selv... :o)

 

Det kommer når det kommer, enten lærer han å gå først, eller så begynner han å krabbe først... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...