Januarjubel! Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Dette er egentlig en etterlysning av barselgruppa mi! Var du på 2 mnds-kontroll den 12. mars så blir jeg glad for å høre fra deg! Send meg gjerne pm, eller en mail på [email protected]. Jeg gikk glipp av kontrollen fordi vi var bortreist, og har senere forstått at dette var utgangspunktet for å avtale senere treff, trilleturer osv. Skulle så gjerne vært med:)
Januarjubel! Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2007 Som å finne nåla i høystakken kanskje, men dytter litt allikevel
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Hei! Er dessverre ikke en av de du leter etter, men et lite tips: Ta kontakt med HS og be om navn og nummer til en eller flere av de du egentlig skulle vært på gruppe med. Vi har to stk på barselgruppen vår som ikke kunne komme den første gangen, men HS hjalp dem å komme i kontakt med oss.
Januarjubel! Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2007 ja jeg vet, men hs er sykemeldt og de i resepsjonen kunne ikke gi ut listen...
Lille søtnos Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 bare et lite tips. spør de i resepsjonen om de kan gi ut ditt nummer til en av de andre i gruppen, som så kan ringe deg. det skulle ikke være noe problem siden du har gitt dem samtykke i at nummeret ditt leveres ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå