Gå til innhold

Dere som lager full porsjon grøt + +


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Har dere aktive barn? Kryping og sånn mener jeg? Og spiser de mye middagi tillegg?

 

Simen spiser maks av 80 ml, men er til gjengjeld veldig glad i å sitte på rumpa. Ruller sjelden også. Så bruker nok ikke så mye energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oda får full porsjon grøt morgen og kveld, og hun spiser et helt middagsglass (6 mnd) også. Hun er veldig aktiv, har ikke mye tid til å ligge iro på en flekk. Hun ruller bortover gulvet og snur seg litt her og der for å vende på retningen. Hun må liksom holde på med noe stort sett hele tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, han får 3 store porsjoner om dagen, men så farer han som en racer over gulvet hale dagen også, så jeg regner med han trenger det:)

 

Var på kontoll i går, gått opp 6g på en og en halv mnd, så tydelig at det er noen kalorier som forbrennes nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanne får to fulel posjoner grøt, morgen og kveld, brød på formiddagen, og middag. Pluss et par flasker med mme. Hun sitter aldri stille, men krabber rundt i vill fart hele dagen. Og går nesten ikke opp i vekt, så her trenger hun det hun får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin får grøt morgen og kveld. Av og til litt middag, men han liker ikke det så godt. Ellers drikker han bare mme. Dvs 2-3 flasker med 200ml i. Han ligger mye på gulvet å ruller fra rygg til mage og prøver å ta leker. Etter en stund må jeg snu han for han han skal snu seg på nytt. Han er ikke så aktiv så mange andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er aktiv, har maur i bleia, men har ikke knekket krypekoden enda. Hun sitter som ei dronning da, og aker seg framover og rundt.

 

Ingrid spiser mye, et 6 mnd-middagsglass, grøt av 150 ml på kvelden, pluss to måltider til a ca 100 ml. Og masse pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karsten er veldig småspist. Sjelden jeg får i ham fire måltider om dagen. Nå har han ikke spist på fire dager. Men han har mark bak allikevel. Åler seg rundt omkring, frem og tilbake, klatrer opp (og faller ned) hele dagen!! Så han trenger tydeligvis ikke mye mat for å holde aktivitetsnivået oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...