Gå til innhold

hva legger dere i barnevognen som undelag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe softbag. Hva anbefaler dere å legge som underlag (venter medio mai)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å bruke lammeskinn i bånn med dyne over. Venetr i midten av april, tror det er altfor varmt med pose da..og i hvertfall i mai når du skal ha.

Skrevet

Jeg skal ogsaa bruke lammeskinn i bunn. ihvertfall i begynnelsen. Mulig jeg gaar over til helseteppe m det blir veldig varmt. saa skal jeg ha vanlig dyne over, og et ekstra pledd om jeg syns det er kaldt. Vil gaa over til vognpose naar det blir kaldere. :) Det er planen ihvertfall! :)

Skrevet

Jeg skal ha en tynn madrass...

Skrevet

madrass maa man jo ha i vogna ogsaa ja. :)

Skrevet

Jeg har Teutonia Mistral med softbag, der var det ikke med noen madrass, så derfor måtte jeg kjøpe det..

Skrevet

I bagen fra Easywalker er det en myk madrass med deilig fleecefor, så jeg trenger ikke å ha noe oppi...

Har en ekstra hvis noen vil kjøpe! ;o)

Skrevet

blir lammeskinn her. Har emmaljunga edge. Er madrass oppi, men lammeskinnet puster jo, så tror det blir helt greit. Ser deilig ut oppi der nå i hvertfall :)

Skrevet

Skinn i bunn og dyne over.... Evnt et teppe oppå i tillegg til ekstra kalde dager....

Skrevet

Jeg har en teutonia spirit S3, med softbag, og har kjøpt en teutonia madrass for å ha i bunnen på softbagen, og når jeg ikke skal bruke den lengre så legger jeg madrassen i bunnen på sportsvognen:)

Skrevet

Noen som har den fashionbagen til teutoniaspirit S3?

Hva er i tilfelle opp i den.. er den myk nedi eller må jeg kjøpe

madrass i tillegg? Og hva annet?

Har bestilt den.. men får den ikke før neste mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...