Gå til innhold

Lettet og veldig glad :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt tre dager med veldig lite liv i magen ble jeg veldig bekymret. Litt har jeg jo kjent, men de siste ukene har det vært masse spark og da ble det så ekkelt at det ble nesten helt stille så da ringte jeg til jordmor og spurte henne om råd og hun ba meg ringe fødeavdelingen og be om ultralyd. Jeg er 28+1 i dag og førstegangs. Jeg ringte sykehuset og de sa bare kom.

Vi kom på sykehuset og ble så godt tatt hånd om og selv om resultatet var at alt er helt bra og som det skal være, så sa de at det var helt riktig at jeg kom inn og hvis det skulle være noe senere så måtte jeg bare ta kontakt. Overlegen var innom og sjekket pulsen i navlestrengen fordi assistentlegen slet litt med å få det til og han dobbeltsjekket like gjerne alt når han likevel var der.

Utrolig deilig å ha et så positivt møte med fødeavdelingen når man i utganspunktet er litt engstelig med tanke på fødselen :-)

Måte bare dele litt av min glede og lettelse ;o)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra da.Var selv inne i går på registetring pga at jeg ikke har kjent liv på to dager.Men alt var i orden.Og ble tatt urolig godt vare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...