Gå til innhold

i morgen tidlig blir jeg igangsatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager før.. Har hatt maserier (kraftige) åpning + vært moden siden uke 35. Er kjempe klar til å føde. Har fått påvist sv.forgiftning for 1 uke siden å det har vært hardt. Mye vondt i hodet og kvalme..ut og inn av sykehuset :( SÅ endelig i morgen skal det skje. (Fikk datoen for lenge siden ettersom jeg har fødselangst) men hadde mest sannsynlig blitt satt igang hvis ikke.. er veldig nervøs til tross for at forrige fødsel gikk smurt selv med riestimulerende..(drypp)

Hadde håpet på noen beroligende svar.. gjerne fra andre som har blitt i gangsatt..

kontrollfreak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Har aldri blitt satt i gang selv så jeg har ingen erfaringer å komme med, men ønsker deg masse lykke til i morgen.. Nå er det ikke lenge igjen til du har gullet i armene..

Skrevet

Jeg ble igangsatt med forrigemann.. Fikk modningstabletter (2) og etter det gikk det fort! 2,5 time åpning (fra ingenting), uten smertelindring (varme risposer men funka ikke siste timen). Hadde max uflaks og gutten kom ikke ut rett, så ble ks. Legen sa det var meget sjelden at slike ting skjedde, men som regel ble en igangsatt fødsel hardere og mer intens enn om den starter selv (legens ord altså).. Har snakket med mange som har vært gjennom igangsettelse, og de aller fleste får en fin fødselsopplevelse. Gikk veldig bra med oss begge, men det var hektisk mens det sto på ja!! =)

Vet ikke hvordan du blir igangsatt da, hvis du er moden får du vel noe annet enn piller tenker jeg.. Lykke til iallefall!!

=)

Skrevet

Ville bare ønske deg LYKKE TIL!!!!!!!!!!!

Klem!

Skrevet

Lykke til da, det kommer nok til å gå så bra så. Nå har du jo visst dette lenge, så mentalt virker det som om du er forberedt iallefall, og det er jo det beste. Når man føder på den måten, så er det jo på en mer kontrollert måte, og det kan være godt å vite at ting ikke drar seg ut i det uendelige. Dessuten er du jo moden, og da skal det visst være mye bedre å bli satt igang, i forhold til hvis man ikke er moden! Masse lykke til i morgen!!;)

Skrevet

Hvor mye er blodtrykket ditt og hvor mye proteiner har du i urinen. Har du andre tegn også?

Ligger selv i grenseland og lurer på hva som skal til for å bli satt igang...

Lykke til i morgen forresten...

Skrevet

Lykke til Alex :)

snart har du den unge lovende i armene og hodepinen blir borte og kvalmen og alt.

Skrevet

dette går bare godt:=)

ble igangsatt med sønnen min som er 10 nå,å da tok det 2,5 timer til han var ute. 1 time av dette brukte jeg til å presse:=) han var 38 cm rundt hodet,derfor jeg brukte litt tid:)

Skrevet

Lykke lykke tul!!!

Blir selv igangsatt neste onsdag med modnigsgel.....så lykke til!

Lillegull17.11.05+05.06.07--------

håper ikke at jeg får slite som deg da, men du fik jo åpning ganske kjapt, håper det samme skjer her og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...