solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Har de siste to ukene fått "vonde" kynnere. De er mer vinde enn bare ubehagelige. Og de siste to dagene har jeg fått vondt i ryggen samtidig som jeg har en av disse kynnerene. Dessuten varer de myyye lengre. Flere som har opplevd dette? Disse rygg"smertene" er veldig like kynnerene.... Mye rart en skal ha nå mot slutten =))
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Vær oppmerksom på kynnerene hvis de blir vonde og regelmessige og ikke gir seg om du legger deg ned. I forrige svangerskap hadde jeg masse vonde kynnere som kom regelmessig og som ikke ga seg uansett hva jeg gjorde. Jeg gikk til termin så det behøver ikke å ha noe å si, men det er greit å være på den sikre siden uansett!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Ok, har faktisk ikke tekt så mye over de kynnerene, ettersom jeg vet de blir kraftigere mot slutten. Foreløpig er de ikke regelmessige... Så jeg skal kunne legge meg ned og så blir de borte??
ninsoer Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 hos noen fungere d slikt.. men ha aldri vært sånn hos meg.. har kynnere selv om jeg er i ro.. eller legger meg ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå