Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Lurer bare på om det er noen her som bruker facebook og hva dere synes om det? Har masse venninner som stadig maser om at jeg mååå skaffe meg det så nå har jeg nettopp ordnet det,men ikke helt satt meg inn i alt enda. Men virker jo ganske ok da. Fin måte å se hva andre holder på med og holde kontakten. Lett å søke opp gamle venner/klassekamerater var det også.
firemerkersmør Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Kan du ikke si litt om hva det er? Vært mye om det her inne
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Hehe,vet dessverre ikke mer enn det jeg har skrevet i hovedinnlegget mitt,var derfor jeg la det ut her,for å se om kanskje andre visste noe mer Ingen der ute som har erfaring med facebook...? Hilsen HI
Jente 28 Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Ingen som vet?? Dette har jeg og lyst å høre mer om, håper noen vet noe om dette..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Jeg registrerte meg her om dagen. Syns det virker helt greit, har ikke søkt så veldig etter kjente ennå. Men det er jo greit for å holde seg oppdatert med venner og sånt. Nå har vi hjemmeside så de fleste bruker den, men arti med noe annet også!
MammaDilla Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Facebook er helt gratis. Man kan legge til venner der, eller godkjenne invitasjon fra venner. Når du har fått en venn, kan du gå inn på den sin venne side. Der kan du se hvilke venner den har, oglegge til venner derfra hvis der er noen man kjenner. Så kan man skrive meldinger med hverandre og holde kontakten. Blir jo litt sånn msn greie. Bare mer detaljert. Jeg har funnet mange gamle bekjente via venner, og fått kontakt med ganske mange igjen
*1D* Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Har også nettopp blitt introdusert til facebook. Virker kjempe kjekt for meg som ikke er opptatt av hjemme side for min egen del.
mammaentiltrulte Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 jupp, har det ja veldig greit for oss som ike forstår oss på lage hjemmeside
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. mars 2007 #13 Skrevet 28. mars 2007 jepp, jeg er hekta på facebook, fikk som deg først mange som ville ha meg med. Trodde først det bare var sånn typisk ringo tull eller no. Men er helt ufattelig hvor mange jeg har fått kontakt med igjen som jeg ikke har sett på mange år. Har nå snart 80 venner der og alle er folk jeg har kjent i en tid i løpet av livet og også gode venner da. Stadig flere jeg kjenner som dukker opp, gøy å se hva de driver med nå og hvor de er. Mange som jeg ikke har tenkt på og som jeg nok aldri hadde tenkt på om jeg ikke så dem der. Gøy tidsfordriv. Synes ALLE er der jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå