Gå til innhold

Stem på brystpumpe-mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Send 1 til 26700 og stem på Aasmund Torvik, han som har funnet opp den nye brystpumpen. Den funker kjempebra, og kommer til å bli veldig mye billigere å kjøpe enn de vanlige. Stem stem stem!!!

1 til 26700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg alt dette jeg... skal det være en slags "nødpumpe" en kan få kjøpt overalt hvis en har akutt spreng, eller en hverdagspumpe? Og hvordan får en eventuelt til å sterilisere halvlitersflasker? Da må en vel få kjøpt til flasker som kan steriliseres?

Skrevet

Tror nok det er mest tenkt som en "nød"pumpe. Om du er på tur eller bare har en lengre stund uten den lille. Den er liten og praktisk å ha med seg, og du kan ha den i vesken. Kan tømme deg om det skulle være nødvendig og du ikke har den håpefulle med deg. Men hjemme kan du selvfølgelig sterilisere flaskene på samme måte som tåteflaskene, og bruke de vanlig der. Vi må jo uansett vaske de.Jeg kjenner kona til oppfinneren, og for henne fungerte det bedre enn en vanlig pumpe!

Skrevet

Skjønner fortsatt ikke helt... da må man jo kjøpe to sett da? Ha den "dyre" pumpa med tilhørende flasker hjemme, og den billige med i håndveska?

ikke meningen å virke kritisk her altså, er bare litt nysgjerrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...