Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

kjennes ut som om jeg har fått skikkelig bekkenløsning nå. Så vondt i rumpa og beinet på den ene sida. Litt krampe i leggen også, men d vet jeg ikke hva er..

Hva gjør jeg? Trene eller ikke trene? Gå turer eller ikke? Vil ikke at d skal bli verre for jeg har akkurat begynt på å jobbe 50% etter å ha vært 100%sm i 3 uker fordi jeg har vært så sliten..

Trenger alle tips og råd jeg kan få, er i uke 20 nå..Takk takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er bekkenløsning du har er gåturer på asfalt absolutt IKKE å anbefale. Og bevegelser som f.eks. Støvsuging er heller IKKE å anbefale.

Svømming er fint!

Skrevet

jeg hadde bekkenløsning med forrige mann og fikk da beskje fra fysioterapaut om at gå turer var helt flott...snakk med en terapaut du.....

Skrevet

Takk for tips!

Hva med treningsapparater på treningssenter og sånn, vet dere noe mer om det? Har dere blitt testet for bekkenløsning eller bare forklart lege smerter? Hvis d ikke blir bedre satser jeg på at jeg kan jobbe bare 50% den siste tida som er igjen før jeg går ut i ferie..

Jobber dere eller er dere sm?

Skrevet

jeg fikk meg time til fysioterapaut. og manuelterapaut...jeg trente med bekkenløsning for å styrke kroppen til fødselen...så ta deg en time ditt,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...