Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Vi skal nå få noen til å passe katten vår i 2 uker da vår lille sønn har allergi. Men hvor mye må vi rengjøre i huset vårt for at det skal ha effekt? Holder det med vanlig helge vask eller må vi ta skikkelig storreint med dyner, vegger, tak osv..? Noen råd? =)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Tror du må til med storreingjøring ja, om det skal ha full effekt. Er selv allergisk mot hund, og selv når hunden har vært ute av huset i ei uke og huset er vaska ned har jeg reagert.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Ja jeg må vel kanskje det da.. =( Og jeg som er så glad i storreingjøring.. Tror du det holder med 14 dager uten katten for å se noe effekt?
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 For å bli kvitt alle allergenene av katten rundt om i huset tar det mange mnd... hvis poenget ditt her er at du har tenkt å prøve et par uker uten katt for å merke noen effekt, bør du nok ha storreingjøring ja, holder ikke med bare helgavasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå