en-to-tre har født c Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 fant akkuratt ut at jeg har legetime i morgen..(den har blitt flyttet en gang og jeg har sef. ikke dobbeltsjekket!!) greit nok med timen men jeg har ikke flere urinprøveglass igjen og apoteket stengte kl 19....uff.. hva gjør jeg nå???? har dere noen tips!!!
Én til Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Du har ikke et lite syltetøyglass eller noe sånt du kan bruke da? Eller et sånt lite tomatpuréglass?? Bare husk å koke det før bruk, så du fjerner alt "groms" ;-)
en-to-tre har født c Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 da bærer det av gårde til kjøkkenet....håper jeg har et eller annet... TUSEN TAKK FOR TIPSET, ble skikkelig stresset... timen er sef kl 900 så det er ikke så mye som er åpent før jeg skal dit...
septermor Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 På mitt legekontor gir de meg et beger å tisse i. Jeg er uforbederlig glemsk når jeg venter barn.
2 gutter og 1 jente Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 samme her! har glemt urinproeve sikkert minst halvparten av gangene. da bare sender de meg ut med en kopp for aa fylle opp! Jeg er saa rotete at jeg knapt husker meg selv innimellom. Men det var bra du sa det da, har lgetime selv i morgen og skal proeve aa huske aa ta med proeve denna gangen!
plutseligbolle Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har også troppet opp hos jordmor uten verken helsekort eller urinprøve. Ikke så lett å huske alt når man har folk i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå