(Muskat) Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Og nå har jeg påskeferie!!!!!!!!!!!!!! Yohoo, så deilig å være ferdig med den eksamenen som jeg har fruet meg til så lenge. Håper ikke på annet enn bestått da, mine krav har sunket jo mer magen har vokst... Deilig, deilig, deilig!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer så mykje! No kan du verkeleg nyyte påskeferien!!
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer også! Er full av beundring, ville ikke ha klart å motivere meg til å stille opp til noe eksamen nå! GOD PÅSKE OG GOD FERIE! :-)
VinterSol+2 Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 måtte snike her inne da vettu.. gratulerer med gjennomført eksamen! jeg leverte mappeoppgave i dag selv, deilig! Nå må jeg bare bruke påsken på å ta igjen masse lesing i kunst og formkultur:) Nyt ferien du da! Frisk igjen?
(Muskat) Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg frisk, guttungen syk... Fikk hjelp i helga og i dag, og siden jeg slipper å tenke for mye på skolen på noen dager så er det liksom helt greit å takle syke barn. :-)))
VinterSol+2 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 så bra. er litt lettere når en er i form selv også! Håper guttungen snart føler seg bedre da, stakkars! Var ikke deg og han jeg så på skolen her i går? hehe *leter etter alle de gravide damene* er visst flere av oss der oppe!
(Muskat) Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2007 Ja, jeg prøvde å forberede meg litt til denne eksamenen. Var litt vel optimist når jeg trodde jeg kunne ta med en febersyk gutt på skolen og sette han til å titte i en bok. Det gikk IKKE, he-he. Formen din er bra?
VinterSol+2 Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 ja, har blitt sykemeldt fra jobben min, og da er formen veldig mye bedre! De trodde først jeg hadde fått bekkenløsning, men det var det ikke! *så glad* bare isjasproblemer, det kan jeg leve med! Nå med dette herlige været også, så kjenner jeg at det kommer litt ekstra energi, til tross for at jeg begynner å bli tyngre og trøttere:) Så skal prøve å nyte fordelene av det, så jeg får lest meg opp i påsken! Jeg så at gutten din så litt tufs ut ja, stakkars. Ikke greit å forstå at mamma skal ha eksamen heller! Har du funnet ut hvordan du gjør det fremover eller, du var jo i tvil om du skulle ta studiepause eller deltid for å se hvordan det går med to?
(Muskat) Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2007 Det ser ut til at pappaen kan jobbe 50% i et år, og siden han jobber i Nordsjøen, så betyr det at han skal jobbe 1 uke på og 5 uker av. Jeg satser på å klare studiene da... Får kjøpe meg en skikkelig god ammepumpe! Resten av dette skoleåret skal jeg konsentrere meg om et fag og ta opp en eksamen til høsten igjen (lese på stranda i sommer...). Og så er jeg jo ferdig med et fag i dag, hvis jeg får bestått. Ser ut til å være lys i enden av tunnelen... ja, det er nok vårsola som får frem optimisten i oss:-)
VinterSol+2 Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 godt å høre at du finner ut av ting! har tenkt på deg, skjønner du:) Deilig at det kan ordne seg sånn med 50% til mannen din da! Da trenger man bare å planlegge godt, så ordner det seg! Du får ha en god natt, vi snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå