Gå til innhold

Tufsemor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du burde nesten vært her du...siden phantom-mannen glimrer med sitt fravær.... *smiler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha-ha...er det ikke typisk:) Skulle gjerne kommet en tur hadde det ikke vært for at tufse-mannen OGSÅ glimrer med fraværet.....hi-hi.... Men gjør som meg; ta et glass rødvin og en sjokolade:) Så sover både du og Måka godt i natt;) schkåll

Skrevet

Vin frister....det skal jeg faktisk unne meg... Sjokoladen har jeg som sagt sluttet med. Og det smerter avhengigheten min mer enn vekten tror jeg... *ler*

Om tre netter er det phantom-mannens tur for nattevåk... Da flytter jeg inn til Junior. Lurer på hvor mange netter det blir action...

Skrevet

Så bra! Spennende å se om han sover mer snart:)

Jeg har ennå ikke klart å slutte med sjokolade. Blir ulykkelig bare ved tanken...*ler*....men jeg er jo blitt så flink til å trene,vet du. Og i dag har jeg revet en liten mur, ryddet bakhagen, klippet to hekker og en ripsbusk og feiet platting! Tjo-ho...her går det unna:) og jeg er så fornøyd med meg selv....*ler*

Forresten spennende med osteopaten!!! Gleder meg til å følge med hvordan det går videre....En av mine søstre sverger til osteopat når ryggen krangler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...