æsj altså! Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Er det mange som er plaget med det? Den siste uken har jeg hatt migrene 5 DAGER! Det er helt forferdelig! Aner ikke hva som skjer. Kan det være solo jeg ikke tåler? Kan det være cevita appelsinene? Eller rett og slett den fine solen. at det er så lyst ute. Har tidligere år hatt litt migrene om våren, men ikke på dette viset. Hjelpemeg! Tar jo minimalt med paracet, noe som fører til at jeg går med forferdelig og dunkende hode hele tiden. Har noen gode råd blir jeg glad!
Mirakelungen Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg får ondt i hode av SUKKER!!! Kan hende du reagerer på sukkeret i soloèn?
Mirakelungen Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Selvfølgelig får jeghodepine dersom jeg har drukket for lite oxo:)
penut3 Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har også vært plaget med dette i mange år. Sluttet med alt som har med sitrus å gjøre og har faktisk hjulpet. Kuttet også ut alt av oster!! Er verdt å prøve hvis det hjelper. Håper det var et snev av hjelp... Ta to paracet så fort du kjenner tendensen, kanskje funker det for deg også. Lykke til!
ninsoer Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 har du andre symptomer da? fått mye ødemer eller høyere BT.. kan jo være sv.skapsforgiftning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå