Gå til innhold

Ops, I Did It Again..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. jeg hadde sex med eksen.. (Altså babydaddy, hehe)

Han var hjemme hos meg på søndag, var uutrolig søt og greier. Det endte jo opp med at han spurte om han kunne sove over da, for det ble veldig sent.. Han laget god mat og vi lå å pratet i sengen i mange timer. Og så sa han "Når våkner babyen? Jeg kan godt ta hun i morgen tidlig så kan du få sove litt lengre!".. (Og dette har ALDRI skjedd før altså!) Og ja - for å gjøre en lag historie kort ; Jeg ble sjarmert i senk. *Dumma*... Vi har ikke hatt sex siden, vel.. 30 desember 2oo5.. Så det er en stund siden, liksom. Hehe.. Huff.. Jeg angrer jo litt, for jeg ville ha dette på et "proffesjonelt" nivå.. Og jeg vil absolutt ikke falle tilbake, for jeg mener - det er jo en grunn til at vi ikke holdt sammen in the first place.

Jaja.. Noen som vil gi meg et hardt spark bak, hehe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, FYYY!!!

Du er helt garantert hverken den første eller siste som gjør noe sånt.

Men det er utrolig irriterende, for man havner liksom helt på null igjen...

Sender over litt styrke!!!

Skrevet

hehe, det er vel bedre enn å ikke tåle trynet til hverandre slik mange har det med eksene dine.Får bare passe på så det ikke blir bolle i ovnen*;)

Skrevet

SINE skulle det selvsagt stå!

Skrevet

Haha, sikkert mange som ikke tåler trynet på eksene mine også! ;)

Men fader, sant som du sier AneB - nå står jeg liksom på null igjen her. Og nå er jeg på en måte redd for at han kanskje tror at det kan bli noe, og så plutselig ligger tannbørsten hans på badet mitt - og så blir alt på trynet igjen når jeg må forklare at "hei hør her, du er babydaddy - og THATS IT".. Blæh.. Får håpe at det bare var et spontant knull for han også, hehe! :P

Skrevet

Hi hi, får ikke håpe du ender som meg da!!!! ;o) He he!!!

Skrevet

hehe,jeg skulle gjerne kjeftet på deg,men det hadde blitt dobbelmoral,for de 2-3 siste dagene har jeg endt opp i køya med faren til barna mine.(og minstemann er i magen enda)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...