♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 hvor lenge bær man vente før man tar barnet med på en lengre biltur.. ca 5 timer? ...tanker på dette med sitting i bilstol da...
så var vi 4 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 De første 6 ukene fikk vi beskjed om å ta pause hvert 20 min ca og etter det kunne han sitte i ca 1 time eller så lenge han var fornøyd og ikke gråt.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Vi skal kjøre Trondheim - Oslo i påsken, lillegutt er 3 mnd. Satser på at det går bra. Kommer selvfølgelig til å ta pauser underveis. Men tror ikke det er problematisk å kjøre f.eks 3 timer i strekk hvis babyen sover. Så lenge dette ikke er noe man gjør hver dag går det sikkert bra.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Da poden var 3 mnd.skulle vi ut på langtur første gang.Var rimelig sikker på at det skulle gå bra.Sov jo alltid når vi kjørte i byen.Så vi startet på den tiden av dagen han sov lengst...Sovnet som forventet,men etter 30 min våknet han....Trenger ikke si mer enn at turen som normalt sett tar 5 timer tok nå 9!!!!Så beregn god tid:)) Skal ta samme turen snart,da er han 6,5 mnd spent....
bobby - nr 2 i juli Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Ja, er første gang vi kjører så langt, så er veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Vår gutt sover også vanligvis når vi kjører, men man vet jo aldri... Vi kommer til å kjøre på morningen og har hele dagen, så vi kommer nok frem til slutt :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Det kommer ann på hvor sterk gutten er.De to første måndedene så må en ta en stopp i alle fall hver halv time med fem til ti minutter stopp.Så kan en forsiktig øke med 10 min for hver uke,men ikke plutselig hoppe opp i mengde. Husk at selv om barnet ikke gråter og ikke har vondt der og da,får barnet en belastning på ryggen som kan skade den og det kan vise seg i voksen alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå