Gå til innhold

mat på offentlig sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere litt skeptiske til å spise ute på restaurant?

Jeg tar meg selv i å bekymre meg over de rareste ting også... hehe

Nå i det siste har det blitt shell-pølser og gatekjøkken mat.... jeg ser det an før jeg tar tjangsen på å spise maten der, selv om jeg noen ganger forsøker å overbevise meg selv om at her i Norge har vi såpass trygge rutiner at dette skulle gå bra. De blir jo stadig offer for offentlig inspeksjon osv.

Er det noen andre som er spesielt forsiktige med å spise ute for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hjelpes, da hadde vi nok til tider sultet her i huset :) Er avhengig av kina mat, og måååååååååååå ha det minst en gang i mnd :)

Går selvfølgelig ikke inn på sånne shabby plasser, men det hadde jeg nok ikke gjordt ellers heller...

Skrevet

Ja,jeg er også litt skeptisk til gatekjøkken-mat.

Men jeg må bare få lov til å forsvare Shell-pølsene, siden jeg selv har jobbet på Shell tidligere. =) Der har de gode rutiner på oppbevaring av maten og hygienen, i alle fall i det distriktet jeg jobbet. Det er stadig kontroller, og finner dem ut at noe er galt, f.eks temperaturen der pølsene oppbevares, kaster de pølsene og reparerer termostaten kjapt!

Men sånne gatekjøkken på gatehjørnet, hvor dem selger hamburger og kebab, der er jeg nok MYE mer skeptisk,ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...