Gå til innhold

30 % større enn gj.snitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stor er han omtrent nå da?? er i uke 36+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er bare å renge ut.. ut i fra hva en gjennomsnittslig baby er i uke 36+5 og legge på 30%

Skrevet

vil tro ca 3,5 kilo da antagelig. ikke saa verst det.

Skrevet

heia¨

sa de det når du va på kontroll idag? ka ska dæm gjør med det? ska du gå tia ut?

venninna mi i brummundal fikk en sønn i overgår. ho hadde vært på 4ultralyda, og alle "masa" om kor stor ungen kom tel å bli. dvs over 4500. men han som kom ut søndag kveld, va 3600!!!ka e det med dæm som tar SÅ mye feil, greit å ha litt slingrinsmonn, men 1KG???

håp du har det bra:)

Skrevet

de sier jo at UL målingene ikke er til å stole på og at man må regne me +/ - 1kg..

d er ikke alle unger som passer inn i den måten de måler babyen på og derme kan de ikke noe for at de tar feil... men d er jo positivt den veien da.. at de trodde at den var 4500 og bare var 3600.. og ikke omvendt..

Skrevet

ja, Elle77:-) var på ny ultralyd i dag, og han er vel oppi fire kg, ja, godt og vel... er litt bekymra for å gå tida, ut, det må jeg innrømme... har jo ikke termin før 21.april... VIL IKKE HA STOOOOR BABY.. 4, 5 kan jeg takle, men ikke 5 kg liksom

Åh, bli litt lei av å styr med det der no.. ska te jordmora mi i morra, håpe hu skjønne at æ e redd no...

Skrevet

ja, ninsoer: jeg satser - 1 kg den veien jeg og

Skrevet

d regner jeg me hun skjønner.. de fleste er jo redd for å få en på 4,5 da.. så hun skjønner deg nok..

skal x'e fingrene for deg i mårra å håpe at hun fikser time til deg så du blir satt i gang tidligere..

hvordan var legen som du fikk i dag da?

Skrevet

takk ninsoer:-)

var ikke til lege, ble kun henvist til ul pga min og min fastleges bekymring av sf-mål i går (hele 46 cm)

så derfor ordna jeg meg samtidig med hastetime til jordmor til i morgen, fordi jeg SKJØNTE de ikke villle gjøre noe annet enn å ta den målingen...

er ikke så nøye for dem sikkert.. men for meg er det faktisk det.. nå blir jeg snart sinna:s hehe

nå skal jeg iallfal ta meg en tur til ei venninne for å ta en kopp kaffe og sladre litt..

Skrevet

skal krysse fingrene for at du berolighet her også:):) vet om mange som har fått stoooooooore barn og det har gått helt fint:):):):) trøste, trøste.....:):) han tilpasser seg sikkert deg skal du se:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...