Gå til innhold

Må magen synke ned???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet på babyen er festet, men magen er fortsatt ganske høyt oppe... Det jeg lurer på er om magen nødvendigvis må synke ned som et tegn på at fødselen er nær??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har ikke sunket og jeg hadde termin igår..

hehe

Skrevet

hodet har festet seg her, men om magen har synki, næhhhh... Har termin i dag, og mitt sf mål var 38. Lagt høyt hele tiden og sf målene har ikke flatet ut. Hadde den synki hadde vel sf målet gjort det og?!

Men dette var vel egentlig ikke svar på spørsmålet ditt ! ? ! ? ! ?

Skrevet

med mine to har jeg ikke hatt noen tegn på at fødsel har vært nær. Kanskje ingen trøst? Særlig når man leter og leter etter tegn. Jeg har ikke engang hatt hodet festet på den ene. Og ingen vannavgang. Og ingen slimpropp, og absolutt ikke noen lav mage. Så det er nok fånyttes for noen av oss å lete etter tegn. Har skrevet det før, og gjør det igjen. Få heller tida til å gå, enn å sitt å kjenn etter. Gå turer, kos dere på kafe, lag noe ny mat, ha stilig sex osv osv.

Skrevet

Hvis hodet har festet seg må jo ungen ha synket litt ned i bekkenet!

Da jeg skulle ha førstemann, sank han ikke ned og hodet festet seg ikke.. Bar han oppunder ribbeina helt til den dagen jeg fødte. Fikk en ekstra UL 2 uker før termin siden han lå så høyt, men ingenting galt, måtte nok bare regne med å gå litt over termin sa de på sykehuset.. Tre dager seinere ble han født, 13 dager før termin!

Skrevet

nei magen må ikkje synke før fødsel... det er ikkje et tegn på fødsel heller, for magen kan "sprette" like fort opp igjen, fikk eg beskjed om fra jordmor....

Skrevet

Tusen takk for svar:) Det er vel med dette som med alt annet, vi er forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...