Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere dette?

Er jo veldig praktisk, men anbefales vel ikke for de helt små... iallefall ikke for så lenge i gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

vi har det, men skal ikke ligge i den i begynnelsen.

da har vi en vugge han kan ligge i å ellers på saueskinn.

men vet det er veldig praktisk så kommer nok til å begynne å bruke den etter noen månder...

hilsen meg!!

Skrevet

"alle"sier til meg at det burde jeg ha.så da må jeg vell det. :-)

Skrevet

skal ha vippestol her...men skal låne av ei vennine..er jo ikke noe som de bruker i lang tid.

Skrevet

Vet at mange bruker å mate barnet i vippestolen! spesielt de som gir barna flaske... Men det er vel ikke et must! :) Jeg har det selv, og der står det anbefalt fra to mnd, og da vil jeg nok begynne å bruke den. Det kan være positivt på trening av nakken i kortere perioder fordi barnet kommer litt opp og da blir det trigget til å løfte enda litt høyere! Det vet man selv fra å ligge direkte på gulvet, da er det drittungt å løfte hodet, men viss man sitter skrått i sofaen er det lettere å stramme nakken!

Bare noen tanker! :)

Skrevet

ja den er veldig praktisk til de som gir flaske...

en ting d kan være lurt å gjøre er å ikke alltid la den vippe.

sett den fast. d fikk i allefall min søster høre. for når de ligger å vipper hele tia kan de små utvikle muskler så små barn ikke skal ha.

et lite tips! :-)

Skrevet

har kjøpt vippestol.. ha kjøpt en som kan legges flatt så jeg kan bruke den litt tidligere..

Skrevet

Vi fikk tilbud om å få en, skal hente den i helga. Tenkte at det kan jo ikke skade. Har tenkt å la henne ligge på saueskinn på gulvet for det meste i begynnelsen tror jeg.

Skrevet

Jepp, vi har allerede kjøpt Babybjørn Sitter 1-2-3, den kan legges helt ned og brukes fra bebisen er omtrent nyfødt :-) Praktisk! Og har blitt anbefalt den av mange...

Skrevet

Vi har ikke hatt den til førstemann og har ikke tenkt å bruke en denne gangen heller.

Men vi er da også sånn at vi bare kjøper det vi virkelig trenger og det først når vi har funnet ut at vi virkelig trenger det.

Skrevet

Har Babybjørn sin, brukte den ganske mye med førstemann. Bl a når jeg dusjet, eller når vi alle spiste middag. Veldig fornøyd med den!

Skrevet

Har også BabyBjørn fra førstemann, greit å sette barnet et sted f.eks ved dusjing ja, eller måltider. Ganske mye brukt her i alle fall første halvåret (ikke helt i starten, da). Også blir babyen litt mer "med" i det som skjer når de blir interessert i omgivelsene etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...