Gå til innhold

SF.mål ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SF.mål i uke 31 var 28.(på streken ca.)skjønner ikke helt det med di målene der.hvis målene er over streken,har det noe med overvekt og gjøre?eller om babyen er stor?eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at babyen er stor, mye fostervann, eller hvordan du bærer!

Skrevet

Jeg har ligget en cm under den røde streken men innenfor det grønne. Min jm sa at så lenge jeg følger min kurve så var alt i orden. Behøver ikke nødvendigvis bety at babyen er stor eller liten :o)

Skrevet

Jeg lå høyt over gjennomsnittet på førstemann. Trodde det var en kjempebaby der inne og ba om å få sjekket størrelsen hennes. De estimerte henne til 4,5 kilo, men da hun kom ut var hun på 3,4. Så størrelsen på baby bør det ikke være et tegn på. Ligger over denne gangen også og så lenge kurven er jevn er det ikke noe å tenke på (har jeg fått beskjed om).

Skrevet

Mitt SF-mål var på 30 i uke 33..Jeg har også tenkt at det er str på babyen/livmoren dette indikerer, men det ser heldigvis ikke ut til å stemme.

Skrevet

Som sagt, kommer det an på fostervann etc. Men tror de skal sjekke at man vokser sånn ca normalt, og at man evt. blir sendt til UL hvis det er noe rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...