Gå til innhold

"Gamla skal ha barn"


Vekt-67

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke i din situasjon men gratulerer så mye:) Var det naturlig el prøverør om jeg tør spørre......:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.... traff ikke den rette før jeg var 38.. etter å ha levd livet i mange år... Barn ble først interessant når jeg traff han og vi har prøvd i 1 år (har hatt 2 spontan aborter). Nå håper vi det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis gamle..........hehehe...Jeg er 35 og venter 4.mann. Har 3 jenter med han jeg var gift med, ble skilt og har truffet mannen i mitt liv. Han hadde ingen fra før, og da ble det naturlig å få en sammen. Vi kjempgleder oss..

Alder ingen hindring......Bedre å vente enn å bare " kjøre på " og så bli skilt som meg. Det er jo ikke noe ønske for barna det, men de er hos pappan annenhver uke og bor 5 min gange fra oss. Vi og han med ny kjæreste som venter barn om 2 uker kjøpte oss nye hus. Nesten lik hverandres.......

Kjekkt når man kan være venner........også voksen!!!

Jeg ønsker deg og gubben masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, fyller 31 før barnet kommer. Første for meg også :o)

 

Min samboer er et år yngre enn meg, skilt og har en datter. Så han var litt tidlig ute, mens jeg har ventet på "den rette". Nå som vi har funnet hverandre er det ikke tvil om at vi ønsker å få barn, så vi har hoppet ut i det selvom vi ikke har vært sammen så lenge.

 

Synes det er spennende at vi er så forskjellige her inne jeg. Mange ulike situasjoner og personer, men så har vi dette unike vidunderet felles som knytter oss sammen og gjør oss litt like likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere med spiren i magen :-))

 

Er i nesten samme situasjon, venter første 13 nov og fyller 39 år 1.5 mnd etter at babyen kommer.

Har prøvd i 10 år før vi endelig lykkes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulererer så mye! Sprekt gjort! Synes ikke du er gammel jeg! Jeg blir 33 med mitt første og synes ikke tiden har vært klar før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med barn i magen, jeg er nesten i samme situasjon, jeg er 39 når mitt 4 barn blir født. Mine tre er så store så jeg føler meg nesten om førstegangs igjen. Man glemmer fort.....

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at vi er jo ikke gamle selv om vi nærmer oss 40....

 

Alder er ikke et matematisk regnestykke, det er en mental tilstand.....

 

Jeg føler meg ikke gammel.....selv om fødselsattesten sier 1968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit.

Jeg er også godt voksen, blir 38 før lillegullet kommer. Har tre store barn fra før. Vi gleder oss til å få en attpåklatt.

Hyggelig å bli kjent med dere alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer med spiren - så moro!

 

Selv er jeg 69-modell og vi venter også vårt første barn (for begge) Jeg traff mannen-i-mitt-liv først for et par år siden, så barn har ikke vært aktuelt tidligere.

 

Håper du får et hyggelig svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :) er absolutt ikke i samme stuasjon! Er 20år og rekker akkurat 21 før han kommmer.. (samboer er 28..)Hvis nurket er like tidlig ute som meg blir jeg bestemor når jeg er like gammel som deg! tenk på det! shit! :) hehe... Lykke til med spiren! barn er fantastisk uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...