*trekløveret* Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 har fått tilbud om plass i bhg, barnehagen er 2.ønsket på listen vår! kan jeg takke nei til denne plassen, men fortsette å stå i kø til 1.valget vårt?? Altså jeg takker nei, men krysser av for å fortsatt stå på venteliste til bhg.ønske 1...? Noen som vet? dette gjelder kommunale barnehager i bergen!
chilli Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Takk alltid ja til en plass da er det mye lettere å oveføre til din nr 1 plass senere (råd fra en som jobber i barnehage.). Tror du må søke igjen hvis du takker nei.
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 I den kommunen jeg bor er det slik at når man får tilbud om barnehageplass kan man krysse av for at man tar imot plassen men samtidig ønsker å stå på venteliste til en høyere prioritert plass. Da har du den plassen du har fått tilbud om helt til du eventuelt får tilbud om en plass som står høyere oppe på prioriteringslista. Får du tilbud om en høyere prioritert plass og takker ja til denne, misters du automatisk den lavere prioriterte plassen du hadde fått tilbud om først. Jeg har gjort dette to ganger selv og synes det har vært veldig ryddig og oversiktlig.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 jobber selv i bhg.Følg rådet til flux her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå