endaeintrønder Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 jeg får innvilga planlagt keisersnitt,å herregud nå er jeg glad altså!!!!!Var ikke noe problem i det hele tatt:))))) ha en fortsatt god dag alle sammen!!
MomInUSA Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer!! Og masse lykke til!!! Ha en fin dag du ogsaa!!!!
ninen Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 kan jeg spørre hvorfor du får keisersnitt? Fødselsangst? Lykke til :-)
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Flott om du ønsket det Jeg skal til samtale 16 april ang keisersnitt, men gynekologer som har undersøkt meg sier jeg bør få keisersnitt pga fare om jeg revner på ny. Revna innvendig og utvendig myyyyyyye sist (styrtfødsel), og om jeg skulle revne igjen har de ikke noe å sy på. Fikk du datoen for snittet? Og evt hvor mye før termin tar de deg?
endaeintrønder Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2007 ninen:) ja jeg hadde en traumatisk opplevelse sist sjønner du,lå lenge med sterke rier,uten åpning,og det endte i akutt ks..så denne gangen tar jeg ikke sjansen på det en gang til!!
endaeintrønder Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2007 baby-klar:) du får ks helt sikkert tenker jeg!ikke bra å revne slik..jeg fikk ikke noen dato enda,skal snakke med en fødselslege etter påske,som skal informere litt mer om hvordan de gjør det,men alt fra 7-14 dager før termin:) regner med at det blir kansje rundt den 1 juli!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Var det jordmor du snakket med? Har fått time hos lege jeg så vet ikke helt hva som skal skje den dagen... Jenta mi kom en uke før termin, så jeg håper på keisersnitt 14 dager før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå