Gå til innhold

Prøver en gang til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt vonde rier i 40 timer... begynte i 5 tiden i går morgen. Er mellom 8 og 15 minutt mellom hver, så de kommer ikke ofte nok mener de på på føden. Var inne på sjekk i går ettermiddag, og hadde ikke åpning en gang. Skikkleig frustrerende dette her å ha det så vondt og så skjer det ingeting. Har sovet minimalt det siste døgnet... Blir jo ikke mye søvn med rier ca hver 10 minutt. Skal få sovemedisin av føden i kveld hvis det ikke tiltar eller stopper opp.

Og nå gikk slimproppen... Da må vel ting vere i gang! Rier hvert tiende minutt (i 1,5 døgn og slimproppen som har gått!). Håper noen kan gi meg oppløftende ord!

Trodde ikke det skulle vere så ekkelt når slimproppen gikk, men det var rett og slett discusting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du er i gang - lykke til!!

Skrevet

tenker det drar seg til her nå snart! hold oss oppdatert da er du snill! super mye lykke til! tenker et nurk er ikke så langt rundt hjørnet! hold ut, dette er siste innspurt!!!

Skrevet

Ja jeg håper det! Er så sliten av å ikke få slappe av! Synes dere jeg skal ringe inn til føden? Var der jo i går og hadde ikke åpning en gang, men det må vel vere åpning nå når slimproppen har gått??

Skrevet

nei tror nok ikke d er noe fasit på det! slimproppen kan gå uker i forveien hos noen. men med de riene du holder på med nå, så kan det jo være et tegn selvfølgelig! men føler du deg usikker, så ring de du! De har jo full erfaring:) Ja tipper du begynner å bi bra sliten!

Skrevet

Hvordan går det?

Skrevet

Ikke så mye nytt. Fortsatt rier, men de kommer sjeldnere nå enn tidligere i dag. Kanskje det er stille før stormen! Kommer en god del slim og blod hver gang jeg er på do. Sambo er på sykehuset og henter sovetablett til meg nå. Skal bli godt å få sove og slappet av. Kanskje det er det som skal til, og så setter det i gang for fullt i morgen. Har termin i morgen, så det hadde jo passet fint!

Litt ekkelt spørsmål... Er det andre som har hatt sivende avføring under rier? Det kommer litt avføring på papiret når jeg tørker meg nesten hver gang jeg er på do. Føles som om det skal komme mye mer, men det gjør det ikke...

Skrevet

Får håpe du får slappe godt av i natt da! Jeg har hørt flere si at de får diare rett føre fødsel. Men jeg ër jo førstegangs så må igjen bare referere til hva andre har sagt her inne.hvis du går i fødsel, så er du mest sannynlig tømt i hvertfall :) Skal krysse fingre for at ting virkelig tar seg opp etter du får hvilt deg litt :) Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...