Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Om to uker så reiser jeg bort fra gullet mitt..sukk. Synes fire dager høres ut som en evighet. I den forbindelse trenger jeg litt hjelp til å finne ut av hvor mye og hva slags mat/melk han trenger. Vanligvis så får han mm og fast føde 2 ganger om dagen. Jeg har ikke gitt han mme før så jeg vet jo ikke hvor mye han trenger ved siden av grøt. ? Er det best å gi mest mme eller mest fast føde? Slik ser det ut for oss nå om dagen: Pupp grøt(1/2 posjon)Vann Pupp Smaksprøver på middag og pupp grøt(litt mer enn 1/2 posjon )vann pupp Kan noen være så snille å hjelpe meg? Er så nervøs for å reise bort. Kansje det hjelper litt å få dette klarlagt. Hadde vært så takknemlig om noen kunne sette opp forslag til mat og når.
Murmeline Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Hvis det skal gies mme mens du er borte, og du ikke har prøvd dette enda; sett i gang mme-testing med en gang! Ikke alle babyer tåler mme, eller bare noen typer. Kjedelig hvis dette gjelder ditt barn og du er borte... Ellers hjelper det jo litt å skrive alder på babyen;)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Han har fått det før. Formulerte meg litt feil over her. Kjekt med alder ja.. Han blir 8 mnd den dagen vi drar.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Det jeg mener er at han aldri har fått det sammen med fast føde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå