*Villekulla* Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Det var en skikkelig nedtur... Alt var i orden med ungen altså. Men h*n lå i fosterstilling så jordmora fikk ikke sjekket hjertet, kjønn og navlestreng. Bildene var også veldig utydelige pga det. Dessuten fikk jeg tilbakedatert terminen min. Så nå er min termin 7. september istedenfor 27. august. Altså 10 dager. Litt kjipt, men sånn er det bare. Skal tilbake på UL om 2-3 uker og i uke 32 (placentaundersøkelse). Må ha egen UL i uke 32 fordi fosteret lå for langt oppe i fødselskanalen. Det kunne visst føre til blødninger og noe med morkaka. Fikk ikke helt med meg hvorfor men. Det var så mye info på en gang. Fikk med oss fire bilder da, men de var faktisk mer utydelige enn det jeg fikk da jeg var på UL i uke 13 (det blir vel egentlig uke 11 det nå...). Så alt i alt var det ikke mye interessant vi fikk se...
Entil? Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 heja;) hvet akkurat hva du føler,var på ordinær ul på fredag,og jeg hadde termin 24 august,men ble satt tilbake til 2 september...og knøttet lå slik til at jormora ikke fikk sett ordentlig på nyrene...og bildene var skikkelig utydelig,bel kjempe skuffa..var på ultralyd i februar,da var jeg bare 13 uker på vei,og bildene der var kjempemessige,og legen så at allerede da at alt var som de skulle,og at det ble en gutt...men det trasige jormoren skylte bare på at hun hadde et dårliger apparat...hun var skikkelig sur...så fikk ny time til lege med bedre apparat denne gangen,om 3 uker...greitt nok det..se spira enda engang;)
*Villekulla* Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Ja, slik var det med meg også. Jeg fikk vite da jeg var på UL i uke 13 at det sannsynligvis var en gutt. Så denne gangen hadde jeg virkelig regnet med at det skulle være tydelig. Hadde gledet meg sånn, så jeg ble ganske skuffa... Skal jo tilbake da, men nå virker 2-3 uker veeeldig lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå