Gå til innhold

Knallblå himmel og sol her i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og heeelt vindstille.

På verandaen, som lå badet i solsteiken var det kjempevarmt.

(MOLDE)

Og min 1,5 åring har lekt ute på verandaen i sola i kun strømpebukse og body heile dagen omtrent.

Synes ikke hun trengte lue, eller mere klær, og det er usigelig varmt i sola.

Men så snakket jeg med ei på tlf, og hun beklaget seg over alle sok kler av ungene for tidlig.....og da fikk jeg dårlig samvittighet.

Burde vel ha hatt på henne mer klær???????????????+

Men atte det var sååååå varmt på verandaen, og hun disset, og lekte seg med gåbilen sin, og i sandkassa si......i body og strømpebukse bare.........

Huff da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal kle barna slik man ville ha kledd seg selv!! Det er veldig mange som kler på barna for mye...

Det var sikkert veldig deilig!! Vi bor i Hønefoss og her var det hele 16,6 varme i skyggen i dag - i sola var det nok myyyyye mer og vi også kosa oss på terrassen, hun lekte, gikk med gåvogna si, krabbet og kosa seg skikkelig!

Hun hadde på seg foret bukse (ikke strømpebukse), sokker/tøfler, body og en tynn lue! Jeg satt i bare olabukse og en kortermet topp! Kjempedeilig!!! Tror ikke du skal ha dårlig samvittighet, gjør det du føler for! Det er ofte det mest riktige også!

Ha en fortsatt strålende fin uke - det er jo meldt knallvær helt tom fredag! Vi skal ihvertfall fortsette å kose oss på terrassen, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...