Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jippiiii! Vi har fått barnehageplass til gutten vår Men... Vi kan velge om vi skal begynne i mai eller fra august. Jeg er så usikker på om vi skal begynne med 2 dager i uka fra mai. (vil ikke ha full plass enda) Han vil da være ca 15 mnd. Har hørt at så små bruker lang tid på tilpasse seg når de bare er 2 dager pr uke i barnehagen. Noen som har erfaringer å dele? Tror egentlig både han og jeg hadde hatt godt av at han var litt i barnehage....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Siden du har fått plass fra mai, så betaler du vel for plassen fra mai, og da kan han jo like godt begynne tilvenninga da. Bedre det enn å gjøre det i juni/juli/august, når mye av personalet har ferie, og det er mye vikarer. Nettopp forde ditt barn er så liten, og skal være der bare noen dager i uka er det med stabilitet i personalet så viktig. Jeg jobber selv i bhg, og vill råde deg til enten å vente til uti august, eller ta det fra mai. Gjerne fra mai, dersom du alikevel betaler for plasse fom da. Hadde barnet vert eldre og hatt full plass er det ikke like viktig med den personalstabiliteten. Jo den er viktig, men ikke sååå viktig som for en tass på 15 mnd som bare er der 2 dg pr uke. Lykke til. Gunnveig.
nepomuk Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Ååå... Jeg vil også ha plass :-( Har ikke hørt noe ennå her. De sa at brev til de som fikk plass ble sendt ut i går, og de som ikke får plass blir sendt ut i morgen. Så jeg lever i håpet litt til... Posten er tar jo ofte 2 dager. Dette var jo i grunnen ikke så mye svar til deg da, men naturlig nok har jeg ikke så mye erfaring å dele siden dette er vårt første barn, og hun er snart 2 år uten å ha vært i barnehage ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå