ettbarnsmamma Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Han er 6 1/2 mnd, har vært pjusk siden fredag. Da var det feber, oppkast og løs mage. Tenner tenkte jeg da, men ingen har dukket opp. siden da har han fortsatt med løs mage og dårlig matlyst. Synes han får i seg bra med drikke, både vann og mme. I natt hadde han tisset lite, og siden 06 i morrest har det kun kommet litt urin en gang.Ellers tørre bleier. Han er i ganske bra form ellers, men litt suttrette og sover mere enn vanlig. Noen som har opplevd noe lignende ?? Har vært i kontakt med helsesøster, og hun sa vi måtte følge med og evt levere en urinprøve før helga.
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jah. Levere urinprøve når problemet er at ungen ikke tisser???
hårsår Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Jeg er også litt uforstående med at du måtte levere inn urinprøve. Ville kanskje tro at han mistet mye væske da han hadde feber, så jeg ville pøst på med mer mm/mme/vann. Ville heller ringt evnt. legevakta, for helsesøstra di er kanskje ikke flink nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå