Gå til innhold

Flere som er lei nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager igjen..men jeg er såååå lei!!! Vil så gjerne ha henne ut nå, så vi kan koose oss i påska!!!! Men ingen tegn til fødsel her i allefall...... flere som vil ha liten mage igjen?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAA driiiit lei

ve se ho nå!!!!

Skrevet

Jepp!

SIGNERER på den!!!!!

heldigvis så settes jeg i gang neste onsdag........puh....

Skrevet

3 dager igjen her også....og ganske lei ja. Nå er det jo bare vente vente ventetid igjen og leilighet er full av babyens ting. Minner meg hele tiden på at nå skjer det når som helst. Jeg har vært veldig fokusert på å ikke være så fokusert på termindato 30 mars....men utover 14 dager over er utelukket!

Skrevet

Trives å gå gravid egentlig.. går litt opp og ned..hehe.. koselig at venninnene mine skal kose med magen:)hihi.. syntes det er så søtt.. liker magen nå som den har begynt å vokse.. men jeg er kjeeeeempe lei av å ikke klare å bøye meg ned uten å trekke pusten godt og ta fart..hehehehehe.. å ikke klare å shave meg ordentlig uten hjelp å speil som jeg ikke har.. speilet på badet er for høyt oppe for meg som er så lita.. å gidder ikke akkurat stå på soverommet å shave meg (speilskap der)

Lykke til alle dere som har termin nå snart.. høres litt deilig ut og å h*n ut nå..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...