Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Vi har jo saa flott natur hjemme, og mange fine turomraader (noe som jeg savner her). Er dere flinke til aa vaere ute i naturen? Gaa i fjellet? Kanskje med sekken full av kakao og kvikklunsj?? Hehe, ble bare litt inspirert av paasketraaden..Det er liksom det jeg forbinder med paaske..Ut paa tur, drikke kakao og spise kvikklunsj eller appelsin.. Nammm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå