mamsen og ML+litenimagen Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 har holdt på i hele dag! aaarg! hun ser bare dumt på meg og spytter ut melken. tips? er desperat. mistet melken på den ene puppen og må kanskje begynne med tillegg.
Hanne i Paris Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Maa bare si at det kan ta veldig mye lengre enn 1 dag desverre. det kommer veldig ann paa babyen ! med n° 1 tok det meg 5 uker aa faa henne paa flasken. med n° 2 tok det bare 2 dager. Er det MM eller MME du gir ? Mine tips er som folger ;-) Gi MME paa flasken og MM bare fra puppen, saa blir det ikke noe kluss paa hvilken melk som kommer ! Gi henne litt MME paa skje i et par dager forst saa hun blir vant til smaken. Det gjorde jeg med n° 2 og det virket bra ! Hvis hun ikke vil ha, saa ikke fortsett. Gi henne pupp og prov igjen senere. Mine 2 likte godt flaskene fra NUK, med gummi tut og ikke silikon. Men det er sikkert ikke saa viktig, men kanskje verdt aa prove. Siste raadet er ikke fortvil. Det kan ta tid, det er ikke noe goy for oss mammaer men det kommeer til slutt. Ingen barn lar seg sulte i hjel. Lykke til. Klem fra meg.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 tusen takk for gode råd:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 prøvde mm på flaske nå. men det er kanskje lurt å ikke mikse dem som du sier. har ikke begynt med mme i det hele tatt ennå, men tror jeg må det snart, har ikke nok melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå