emmi mi Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Har selv termin 5 mai, hadde vært morro og høre åssen dere med termin rundt samme dato har det i disse dager? Så kan vi følge hverandre litt mot terminen:-)
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har termin 6.mai.. :-) Har gått fort siste tiden, men føler det stopper litt opp nå.. Er jo ikke så lenge igjen, men høres ille ut med 40 dager likevel.. he-he.. Begynner å bli utålmodig!! :-) Er formen din grei eller? Jeg begynner å bli litt sliten, men er i full jobb og det får ihvertfall dagene til å gå..
emmi mi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2007 Begynner og bli utålmodig selv, går liksom og teller ned dagene og venter:-) Er i grei form egentlig, orker ikke så mye lenger men føler meg i fin form. Jeg studerer på universitetet, så legger dagene litt opp selv og det er deilig nå med det været som er:-)
A.C.G. Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Hei, jeg har termin 7.mai, så jeg er vel høygravid i morgen, men også fødeklar? da jeg vil bli satt igang 1-3 uker før termin.. ikke lenge igjen nå. Er gått ut i permisjon i går, begynner å bli litt sliten, formen ok av og til.. Har fått sv.skapsdiabetes så venter ei stor jente, går på sykehuset for kontroll hver onsdag nå, siden uke 29. sist onsdag var jenta nesten 3 kg alerede, så de setter meg igang når hun blir 4,2kg. hvis jeg går til termin ville hu blitt 5-6kg..
en dag i mai Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Heisann! Jeg har termin 1. mai -35 dager igjen. Har blitt 100% sykemeldt de siste 2 ukene fram til termin, og akkurat nå er jeg skjeleglad for det. Har to gutter fra før på 4 og 2,5 år. Merket at jeg var litt for sliten når jeg tok meg selv i å bli sint på dem litt for fort.. Nå sover jeg mye om dagene og er til stede for familien på ettermiddagene. Formen er noe "hanglete", men grei nok! Må si jeg gelder meg til å få ut minstemann, som forøvrig blir den siste her i huset!!
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Har termin 2.mai..men skal ha keisersnitt 12. eller 19.april..skal på kontroll i morgen og finne ut av det..
stormgutt + soljente Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har UL-termin 2. mai. Er sykemledt 100% de tre siste ukene før påske pga bekkenløsning, og er i tillegg endel svimmel pga lågt blodtrykk. Ting er tungt for tida, men det hjelper å få ta det med ro mens gutten min er i barnehagen. Har vært klar, men i dag fikk jeg se ei lita tulle på 2 uker, og det ble plutselig veldig fjernt for meg at jeg snart selv har et så lite nurk. Blir nok en overgang å plutselig få to å ta seg av, men jeg gleder meg selvsagt også. Nå nyter jeg det fine været. Dagene går litt fortere når en kan være mye ute og en kjenner på velvære tross stor kropp!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Har uk termin 2mai her også.Jobber 60% enda og kun to dager på jobb så er jeg ferdig.Har påskefri og rett ut i permisjon etterpå.Skal blir rart det.Var på registererin i går,hadde ikke kjent liv på to døgn.Men den lille var i full fart da og alt var bare bra.Dro letta hjem igjen.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. mars 2007 #9 Skrevet 27. mars 2007 bare lurer på hvorfor du skal ha keisersnitt jeg?
EvyHO Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Jeg skal ha 1. mai, men er så ærlig at jeg håper hun kommer to uker før.... Føler meg veldig ferdig!
penut3 Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har også termin 5 mai, gleder meg enormt nå å få ut bebisen....skikkelig tungt de siste ukene!
Gjest Skrevet 27. mars 2007 #12 Skrevet 27. mars 2007 har termin 6.mai og føler jeg er klar nå. babyen presser veldig ned i bekkenet om dagen, jeg sover ikke på natten, masse vann i kroppen. og kynnene har blitt sterkerer. merker det er tyngre å være aktiv med en 2 åring. syns det har gått fort jeg
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 27. mars 2007 #13 Skrevet 27. mars 2007 Har termin 7 mai, håper babyen kommer ut før den datoen da ) Ellers så er formen blitt mye bedre har nå enn noen gang i svangerskapet, hvert 100% sykemeldt i 3 uker og blir det frem til permisjon. Ble henvist til UL nå til mandagen fordi jeg ikke har lagt på meg i det siste (like tung nå som da jeg startet og har tatt av 0,5kg de siste 2 ukene) Men maven vokser som den skal (mye i forhold til vekttapet da) SF mål på 35 og fosterlyden er helt fin men legen ville være på den sikkre siden å sjekke alikevel om alt står bra til. Så jeg gleder meg litt til å få sett babyen der inne om h*n har det bare bra og kansje får vi sett om det er en jente eller gutt der inne også ) for det fikk vi ikke sett sist vi var til UL og jeg er så nysgjerrig på hva det er.
wenchejinta Skrevet 27. mars 2007 #14 Skrevet 27. mars 2007 har termin 7 mai, formen er vel så der bra, noen dager er tunge, mens andre er lette. må få sagt att jeg begynner å glede meg til å få ho ut =) lille nurket
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 27. mars 2007 #15 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har termin 17.mai, så nå har jeg 7 uker igjen. Synes tiden har gått kjempefort i dette svangerskapet,men nå den siste uka har det begynt å gå litt tregt og jeg begynner åbli utålmodig.... Følte liksom når jeg nådde uke 30 at nå er det snart! Men så er det jo en stund igjen.... Prøver å tenke at jeg må nyte dagene i ro nå (har vært sykmeldt siden januar pga svimmelhet,lavt blodtrykk) og ikke minst nyte å ennå kunne sove om natten...Samtidig begynner det å bli tungt å løfte og styre med 2-åringen vår, 14 kg kjennes i tillegg til en mage som begynner å bli tung:) Gleder meg jo også veldig til å se det lille nurket:)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 Hei! Jeg har termin 1.mai, er sykmeldt pga mye kynnere frem til permisjonen starter 10.april... Jeg tror jeg er en av de få som synes at tiden går altfor fort! Jeg stresser litt med å få i hus alt som trengs, og håper at babyen ikke blir født altfor tidlig... (Altfor tidlig som i før jeg er klar...) ) Babyen er selvfølgelig hjertelig velkommen når den måtte finne for godt å komme likevel! Synes faktisk at det er litt skummelt at fødselen nærmer seg, selv om jeg ikke er direkte redd for fødselen (er førstegangs, så er så heldig at jeg ikke vet hva jeg går til, dermed gruer jeg meg ikke), så synes jeg det er skummelt å skulle ha ansvaret for et helt nytt menneske som er totalt avhengig av meg og pappa'n sin.. Men, regner med at denne skrekken forsvinner når jeg får ut vidunderet mitt! )
coscos Skrevet 28. mars 2007 #17 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har termin 4. mai, starter uke 35 i dag. Synes tiden har gått veldig fort til nå, og nå er det bare denne uken, påskeuken og noen dager etter påske så skal jeg begynne min permisjon! Jobber 100 % og har tenkt til å gjøre det frem til permisjonsstart. Rart å tenke på, at jeg da ikke skal jobbe på lang, lang tid! Gleder meg til å bli bedre kjent med den lille i magen. Har ikke hatt noen spesielle plager tidligere i svangerskapet, men merker nå at jeg begynner å bli større og at ting går mye tregere. Men, nå er det ikke mange ukene igjen, så jeg skal holde ut!
en dag i mai Skrevet 28. mars 2007 #18 Skrevet 28. mars 2007 Det høres jo ut til at vi er på omtrent samme nivå i svangerskapet kan man si.. De fleste begynner å få det litt tungt og har begynt så smått å vente.... Selv skal jeg nå en liten tur på jobb og rydde plassen min++ Kan liksom ikke slippe mine kolleger helt enda syns jeg. De får holde ut med meg noen dager til selv om jeg er sykemeldt. Har i en periode nå pusset opp flere rom i huset, men føler nå at ting begynner å falle på plass igjen..heldigvis, det er jo ikke så lenge igjen! Er det flere som er i den bransjen for tiden? Føler på meg at det er en vanlig situasjon å være i rett før familieforøkelse!!?? Noen som vet om de får gutt eller jente? Det begynner å bli spannende nå syns jeg!
dikke Skrevet 28. mars 2007 #19 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har termin 5.Mai. Og nå er jeg forsynt. Gleder meg til jenten min kommer ut og jeg kan gå på trilletur. Nå er jeg "låst" inne av bekkenløsningen. kan ikke gå ned på butikken engang.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 28. mars 2007 #20 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har termin 10. mai, men melder meg inn her likevel.. Syns egentlig det går fort og at ting går greit, men merker at det begynner å bli tungt...! Men dagene går opp og ned. Jeg studerer på universitetet, så jeg legger opp dagene selv og trenger egentlig ikke møte opp mer enn én dag i uka... ellers jobber jeg med å få ferdig eksamensoppgaver som skal leveres 29 mai og 4 juni. regner ikke med å ha tankene der rundt den tid...
Mamma til HogM Skrevet 28. mars 2007 #21 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har termin 2. mai og venter en jente : ) Gleder meg masse til å gå ut i permisjon, begynner å bli tungt nå. Jeg teller timer og har vel ca 5-6 timer igjen å jobbe, siste dag i morgen : ) Blir fri hele påsken siden barnehagen til Henrik er stengt de tre dagene og permisjonen starter onsdag etter påske (tar fri tirsdag). Merker at det er tyngre å gå gravid denne gangen når vi har en på 20 mnd fra før. Han krever litt han også, og mye faller på meg når mannen har startet i ny jobb og jobber mye overtid. Skal bli godt å få lille jenta ut. Satser på at hun kommer litt før, forrige kom en uke for tidlig. Forsatt lykke til videre alle sammen!
Gjest Skrevet 28. mars 2007 #22 Skrevet 28. mars 2007 Termin 4. mai. Er trøtt og tung. Oppe to ganger hver natt for å tisse... Utålmodig nå.. Men det nærmer seg i hvert fall.
almira Skrevet 28. mars 2007 #23 Skrevet 28. mars 2007 Termin 1.mai, bare noen timer igjen å jobbe nå, så satser magen og jeg på masse fint vær - og god solkrem - ser ut som jeg har løpt baklengs i søla og fått alt opp i ansiktet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå