Gjest Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Så koselig da;-) Pia våres også sier mamma,pappa og noe som likner Hei...Hun er også 10 mnd... Skjer så mye fremover nå,tror det er like før pia begynner å gå...hun slipper seg og står noen sek før hun detter;-)
wirre;o) Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 vil bare bruke anledningen til å skryte av min 10mnd gamle niese, som sier bebi, pus, nam, takk, hade, mamma,pappa og nei... jeg er veldig stolt av henne!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 så moro! klumpen min er 12 mnd og sier ikke stort. Han slekter ikke på meg, jeg satt sammen ord da jeg var 10 mnd eks: "hadet mannen" da vi dro fra 10 mnd kontrollen...han holdt på å ramle av stolen
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Å så kjekt:) Gutten min sa (tro det eller ei) mamma og pappa med mening da han var 6mnd gammel=)) Han sa pappa pappa da han så pappaen sin komme inn døra,det samme sa han også til me:) ikke sånn mamamamamamama eller papapapa,men skikkelig mamma og pappa.
Mirakeljenta08 Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 minsten her og sa mamma og pappa når han var ca 6mnd. prater som en foss om daen, mest babyspråk he he. men også noe som er tydlig. han er ca 9mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå