Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 har dere noen fine? :-) ønsker å skrive et lite dikt til fadderbarnet mitt!
Mersa og gutta <3 Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/8635782
plass'n Skrevet 28. mars 2007 #3 Skrevet 28. mars 2007 Til opplesning har André Bjerke et fint dikt : Det største mysterium er ikke mer enn det: at en ørliten kropp er våknet til jorden. Den nyfødte ser. To luker i himlen går opp. Selv femtrinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill, når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til ! Ellers en liten sang på kjent melodi her: Her ligger det et lite barn Mel: Jeg folder mine hender små Her ligger det et lite barn som nettopp nå er døpt fridd ut av utrygghetens garn og i Guds godhet svøpt. Det veksler mellom smil og gråt ja, livet er jo slik men vi kan se når år er gått: Guds signing gjør oss rik Så smil du lille døpebarn og skrik hvis du har lyst For Gud er med deg hver en dag Han har din panne kysst ! hilsen bestefar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå