Bimmer´n Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Kanskje du vil fortelle meg litt om det? Jeg er redd jeg lekker....Var på trening nå og oppdaget plutselig at jeg var veldig våt i skrittet.....Pleier å svette der, men det var mer og føltes ikke som svette. Har oppdaget før også, men mindre. Lukter ingenting. Er det urin, utflod? Fostervann? Veldig takknemlig om noen gidder svare.......Vurderer å kontakte lege. Er på reise i utlandet, ikke der jeg normalt bor.Er ikke seriøst bekymret, derfor er det litt tiltak å kontakte lege....Eller bør jeg det? Vil jo ikke begå en stor feil her. Ellers kjenner jeg liv og føler meg i god form. Veldig takknemlig for svar!!:-)
Mi vendicion ISABELLA Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 hei du. Hadde det samme problemet og fikk sjekket det på sykehuset, men det var bare utflod. De sier at hvis det er fostervann kan man lukte det, for det lukter visst veldig spesielt. Hos meg rant det faktisk ganske mye og det så ut som vann, så jeg ble kjemperedd, men det er visst normalt at utfloden kan bli helt vannaktig. Du kan jo se det litt an. Hvis det renner konstant må du kontakte legen med en gang.
Bimmer´n Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 Hei, takk for svar! Ja, det var slik jeg tenkte det, at jeg ser det litt ann. Har lagt inn et truseinnlegg og sjekker det hyppig om det blir vått. Sjekker på nett nå om det finnes noe slags papir eller noe man kan legge i trusa for å teste om det er fostervann eller ikke ( www.amniosense.com), skulle gjerne hatt en slik nå, men vet ikke om jeg får kjøpt noe liknende her jeg er...
minime<3 in belly Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg var selv hos legen og ble sendt videre til sykehuset på tosdag for videre sjekk grunnet det samme som du forteller her. For meg var det bare utflod.... Men jeg lekker fortsatt og jeg syns det er ubehagelig men alt annet enn å lekke fostervann sier nå jeg... Så jeg kan ikke uttale meg på dine vegne, men jeg vil vel tro at det heller er utflod enn fostervann. Selv om jeg selv trodde det var det...Er overlykkelig for at det ikke var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå