Cam_gutt_4_6 Skrevet 27. mars 2007 #1 Skrevet 27. mars 2007 Jeg ligger ett stykke over det skraverte området på symfyse-målingene, og er i uke 31. Spurte legen om han synes jeg burde få en UL-estimering av vekt, og det virket nesten som om han ikke hadde hørt om det før.. Forrige var "bare" 3700g, (52 lang) og symfyse målet lå litt høyt da også, men ikke over det skraverte området som nå. Ble for øvrig satt igang 1 uke over tiden (pga blodtrykk), og regner med å måtte settes i gang denne gangen også. Tenker at hvis babyen blir veldig stor, så kanskje de vil sette meg i gang ved termin? Noen som vet hva de vurderer før de tilbyr vekt-estimering og eventuelt igangsetting?
ninsoer Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 d at man har høye SF mål betyr ikke at ungen er stor.. d kan være at man har mye fostervann, at man bærer ungen langt ut, at man er lang i ryggen. selv har jeg vært på vekt estimering men d var for at 3 JM mente babyen var liten.. ligger selv over d normale gjennomsnittet så man skulle jo egentlig tro at jeg ventet en stor baby og ikke en liten.. jeg er ikke overvektig heller.. SF målet har ingen ting me størrelsen på ungen å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå